wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Dostawa
Zmiana języka
PolskiAngielski
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Dostawa

Wysyłka
Jest realizowana za pomocą:

Przesyłka pocztowa - wyłącznie przy przedpłacie, przesyłka ograniczona wagowo i gabarytowo.

- 7,99  zł list polecony ekonomiczny
- 9,99 zł list polecony priorytetowy

Kurier Pocztex 48:

- 13,50 zł przedpłata  
- 18,50  za pobraniem,

Paczkomaty Inpost:

-13,50 zł przedpłata
- 18  zł pobranie 


Kurier FedEx:

- 16, 90 zł 
przedpłata
-  22 zł przedpłata

Kurier DPD:

- 20 zł przedpłata 
- 22 zł za pobraniem,
 
 
Wysyłka zagraniczna 67zł przy przedpłacie do:
Austria, Belgia, Dania, Estonia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Łotwa, Luksemburg, Portugalia, Niemcy, Szwecja, Wielka Brytania, Włochy


Dostępne sposoby zapłaty za zakupy:

- przelew bankowy,
  
Dane do przelewu:

Lulajbaby Artur Wiewióra

Dłużyna Górna 31A

59-930 Dłużyna Górna

 konto bankowe:

IDEABANK
92 1950 0001 2006 0314 8819 0002


- szybka płatność DotPay,
- płatność PayPal (także płatności w walutach obcych, z różnych krajów),
- za pobraniem,
- odbiór osobisty (zawsze 0zł) 
Magazyn główny: 
Lulajbaby 
Dłużyna Górna 31A
59-930 Dłużyna Górna
(prosimy o kontakt telefoniczny przed przyjazdem)


Polityka zero waste:

Zgodnie z polityką zero waste, do wysyłek wykorzystujemy pudełka recyklingowe a jako wypełnienie stosujemy odpady poprodukcyjne.  Działania te nie wypływają na wysyłane produkty a przyczyniają się do ograniczenia ilości nowych odpadów.


Zwroty
Każdy ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny. W tym celu należy poinformować o tym fakcie sprzedającego w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep. 

Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.


UWAGA: sprawdź stan opakowania w obecności dostarczającej ją osoby. 

Jeśli stan opakowania przesyłki budzi wątpliwości, poproś osobę dostarczającą o spisanie protokołu reklamacyjnego lub niezwłocznie skontaktuj się z nami. 

 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl